הורות לתאומים משני אבות

הורות לתאומים היא אושר אדיר, ומציעה לילדים אוצר נדיר – כל תאום זוכה בחבר/ה לחיים. לקראת יציאה לתהליך פונדקאות של תאומים, בו יוחזרו לפונדקאית שני עוברים, אנו ממליצים לכם לבחון את ההחלטה מזוויות שונות:

  • אם מתאים לכם לגדל תאומים. האם אתם ערוכים מבחינת עזרה, קריירה והזוגיות שלכם לכניסה של שניים למשפחה. חשוב להתנסות עם תאומים בגילאים שונים, לאורך זמן, ולהיות כנים עם עצמכם.
  • מבחינה רפואית הריון תאומים הוא הריון בסיכון גבוה, בשל לידה מוקדמת. אחוז התינוקות שנולדו מהריונות תאומים ויישאו עימם בעיה רפואית כלשהי להמשך החיים גבוה פי כמה מתינוקות שנולדים בלידה של תינוק יחיד. יחד עם זאת מרבית התאומים נולדים בריאים.
  • החל מינואר 2018 קיים אתגר גדול מאוד ברכישת ביטוח ילודים בארצות הברית לתינוקות של זרים שנולדו בהליך פונדקאות, ועלויות אשפוז בפגייה יקרות מאד. חשוב להבין ניהול סיכונים פיננסי לתהליך תאומים וכיצד תתמודדו במצבי פגייה.

במידה והחלטתם ללכת על הריון תאומים בארה"ב, 2 הגורמים המרכזיים להצלחה הם; תורמת ביצית ופונדקאית אופטימליות (לא קליניקה וסוכנות). זו ההיררכיה לניהול התהליך שתמקסם הצלחה.

תורמת הביצית 

בשביל הריון תאומים משני אבות, אתם זקוקים לעוברים ביולוגיים של כל אחד מכם, עדיף שעברו בדיקות כרומוזומליות מתקדמות. במידה ויש לכם עוברים כאלו, יהיה לכם את הסיכוי הגבוה ביותר לתאומים בכל קליניקה מובילה בארה"ב. מי שתשפיע באופן ישיר ומובהק על כמות, איכות ודירוג העוברים, ובהתאם על סיכויי ההצלחה היא תורמת הביצית. אם התורמת אינה פורייה מאוד, רופא הפריון או הקליניקה לא יוכלו להפוך אותה לכזאת. כנגזרת, הסיכוי שרק לאחד מבני הזוג יהיו עוברים ביולוגים שלו גדל ובכך הריון תאומים משני אבות לא אפשרי. לכן, הצעד הראשון הוא בחירת תורמת ביצית אופטימלית ממאגר של קליניקת פריון, ובחירה זו מכתיבה את הקליניקה, ולא להיפך. ברגע שבחרתם תורמת מעולה, הרי שיצירת העוברים הופך להיות המרכיב הפשוט בתהליך הפונדקאות.

הנה לינק לקריאה נוספת על החשיבות בבחירת תורמת ביצית

פונדקאית

בשביל הריון תאומים אתם זקוקים לפונדקאית אופטימאלית לנשיאת תאומים, ומהר. בעולם של רגולציה משתנה תדיר, התחייבות לסוכנות פונדקאות אחת, וכתוצאה מכך המתנה ארוכה מאד לפונדקאית, עלולה למנוע מכם את האפשרות להריון תאומים. מלבד זמן איתור קצר, אתם זקוקים לפונדקאית אופטימלית שתסחוב הריון עד TERM, ותלד תינוקות עם משקלי לידה גבוהים. המטרה היא להקטין את הסיכון ללידה מוקדמת. מציאת פונדקאית כזו, מחייבת עבודה עם מספר רב של סוכנויות פונדקאות מהן מקבלים מגוון רב של פונדקאיות, בהתאם לצרכים שלכם וזאת לפני שתתחייבו לסוכנות אחת. זה גם יאפשר בחירת פונדקאית בהתאם לרמת הליווי הרפואי שהיא תקבל לאורך ההיריון והלידה, ושליטה בתקציב. בחירת פונדקאית אופטימלית מתוך היצע רחב תעניק לכם שליטה ותאפשר לכם:

  • לוודא שרופא הפריון עבר על התיקים הרפואיים והעבר המיילדותי שלה ואישר אותה להריון תאומים, טרם התחייבות לסוכנות הפונדקאות.
  • לקיים עמה שיחת סקייפ ולהרגיש שיש בינכם כימיה, לפני התחייבות לסוכנות הפונדקאות.
  • להבין את המשמעויות הכלכליות והביטוחיות, לפני התחייבות לסוכנות הפונדקאות.
  • לדעת מי הגניקולוג שילווה את ההיריון ולוודא שהוא מוסמך להריון בסיכון ויסכים לשתף אתכם בכל המידע, לפני התחייבות לסוכנות הפונדקאות.
  • לדעת מה רמת הפגייה בבית חולים שקרוב למקום מגוריה (המלצתנו – בית חולים עם רמת פגייה 3 ומעלה שממוקם לא יותר מ-40 דקות נסיעה), לפני התחייבות לסוכנות הפונדקאות.
  • להבין כמה הפונדקאית משתכרת (מאחר וזה ישפיע בצורה ישירה על העלות של שמירת הריון וחופשת לידה שנעה בין 8-12 שבועות לאחר ניתוח קיסרי), לפני התחייבות לסוכנות הפונדקאות.
  • לקבל מידע על לידות קודמות: משקלי לידה גבוהים, שבועות לידה מאוחרים, ולידות וגינליות כולן בקורלציה הפוכה ללידה מוקדמת.
  • לאמוד את רמת התמיכה שהיא מקבלת, אישיותה והתאמתה לכם, לפני התחייבות לסוכנות הפונדקאות.

חשוב להבין שהתחייבות לסוכנות פונדקאות אחת מראש, לפני שאתם יודעים מי הפונדקאית שתוצג לכם וכנגזרת את כל הנ"ל, מצמצמת לכם את השליטה ועלולה לגרום לכם להתפשר על מה שחשוב להצלחת הליך פונדקאות של תאומים.

זכרו שאם אין לכם פונדקאית שתענה על הנ"ל ואתם כבר כבולים לסוכנות פונדקאות אחת, זו לא תוכל להיכנס להריון במקומה. גם לא קליניקת הפריון 🙂

הנה לינק לקריאה נוספת על החשיבות בבחירת פונדקאית

 

    לקביעת פגישה אישית ללא התחייבות, השאירו פרטים:

    new

      לקביעת פגישה אישית ללא התחייבות, השאירו פרטים:

      ×

        השאירו פרטים ושריינו מקום בכנס‎

        מעוניינים בתיאום פגישה אישית


        [recaptcha][honeypot honeypot-478 id:683985878464504]

        ×

        יש לך שאלה?

        השאירו פרטים לשיחה עם נציג