למה עכשיו הזמן הטוב ביותר לצאת לפונדקאות בארה"ב?

בחודשים נובמבר ודצמבר מתרחשים כ-40% מהמאטשים בארה"ב, בין הורים מיועדים לפונדקאיות. נתון זה בשילוב היתרון הבלעדי, שאנחנו ב-babybloom עובדים עם מעל ל-20 סוכנויות פונדקאות מהמובילות בארה"ב, מייצר עבורכם, ההורים לעתיד 2 יתרונות משמעותיים בתהליך – חסכון בזמן וכסף.

קיצור משמעותי של זמן ההמתנה

הורים מיועדים שייצאו לתהליך פונדקאות איתנו בחודשים ספטמבר–נובמבר, מקצרים את זמן ההמתנה שלהם לפונדקאית בחודשים רבים ומגדילים לעומת אלו אשר יצאו לדרך בינואר-מרץ.

חיסכון משמעותי בעלויות

עלות הליך הפונדקאות של הורים מיועדים שיצאו לתהליך פונדקאות בחודשים ספטמבר – נובמבר, תהיה נמוכה יותר באלפי דולרים לעומת אלו אשר ייצאו לדרך בחודשים ינואר-מרץ.

חודשים ספטמבר-אוקטובר הינם חודשים אופטימליים ליציאה להליך פונדקאות!

2 הסיבות המרכזיות לכך הן:

1. Open Enrollment

הגורם המרכזי הינו ה- Open Enrollment שמתקיים מידי שנה בין התאריכים 15 בנובמבר ל- 31 בדצמבר. זה הזמן היחיד בו אזרחי ארה"ב יכולים להגיש בקשה לביטוח במסגרת ה-ACC (אובמה קייר) עבור השנה העוקבת. בתקופה הזו ניתן לרכוש ביטוח רפואי לפונדקאיות שאינן מחזיקות בביטוח רפואי ולחדש ביטוח רפואי קיים. מאחר וחלק גדול מהפונדקאיות אינן מחזיקות בביטוח רפואי באופן עצמאי, הרי שסוכנויות מחכות למועד זה, ובו הן רוכשות ביטוחים עבור מועמדות שעברו את יתר שלבי הסינון, ומוכנות כעת לצאת לתהליך. מאצ' עם פונדקאית בזמן תקופה זו, מייצר חסכון עתידי בעלויות הביטוח.

2. עליית מחירים של 2020

כניסה לתהליך לפני תחילת שנה אזרחית חדשה מאפשרת לכם לשמר עלויות של השנה הנוכחית ולהימנע מהתייקרויות שנתיות בעלות נותני השירות השונים בארצות הברית. לצערנו, בשנים האחרונות אנו עדים להתייקרות הליכי פונדקאות בארצות הברית מידי שנה. מאחר והביקוש להליך גובר על ההיצע, העלות הממוצעת של סוכנויות הפונדקאות, שכר הבסיס של הפונדקאיות, עלויות הביטוח, וכן עלויות מרכיבים רפואיים בתהליך, מתייקרים הדרגתית משנה לשנה. יציאה לדרך לפני תחילת השנה האזרחית וחתימה על הסכמים עם נותני השירות השונים מוזילה את התהליך באלפי דולרים.

מה זה אומר לגביכם?

אם החלטתם שאתם רוצים להקים משפחה, וערכתם את כל הבדיקות הנדרשות, כלכלית ואישית, אז שווה לצאת לדרך ולא לחכות. הגישה הייחודית של BabyBloom לאיתור פונדקאיות, מאפשרת לנו נגישות לפרופילים של עשרות פונדקאיות פוטנציאליות מהיצע של סוכנויות רבות. אם תצאו לתהליך בחודשים ספטמבר ואוקטובר, תוכלו לבחור פונדקאית אופטימלית מתוך היצע רחב של פונדקאיות עוד לפני תום השנה האזרחית וכך לחסוך זמן ובעיקר כסף.

    לקביעת פגישה אישית ללא התחייבות, השאירו פרטים:

    new

      לקביעת פגישה אישית ללא התחייבות, השאירו פרטים:

      ×

        השאירו פרטים ושריינו מקום בכנס‎

        מעוניינים בתיאום פגישה אישית


        [recaptcha][honeypot honeypot-478 id:683985878464504]

        ×

        יש לך שאלה?

        השאירו פרטים לשיחה עם נציג