שאלות נפוצות בנושא פונדקאות

תהליך הפונדקאות – דברים שכדאי לדעת

מוצר מדף – תהליך פונדקאות שבו אתה בוחר סוכנות וקליניקה לפני בחירת אם פונדקאית ותורמת ביצית. במקרה זה, אין לך שליטה מלאה על התהליך: אין לך ידע מוקדם לגבי כמה זמן התהליך ייקח, מה יהיו העלויות, ואין לך מידע מוקדם לגבי ההיבטים המשפטיים והביטוחיים של התהליך. תהליך מותאם אישית– תהליך שמותאם לצרכים שלך (זמן, תקציב, ניהול סיכונים, היבטים משפטיים וביטוחיים). בתהליך זה אתה בוחר את כל הגורמים הנדרשים לפני שהתחייבת לגוף כלשהו: הפונדקאית, התורמת, סוכנות הפונדקאות, המרפאה ועו"ד. בדרך זו, אתה שולט על התהליך כולו – אתה יודע מראש את כל הפרטים על הפונדקאית (מגוריה, הביטוח שיש לה, העלויות הנלוות), על התורמת, על המרפאה ואחוזי ההצלחה שלה ועל הגורם המשפטי בתהליך.

בתהליך בו אתה מחוייב לבחור את הסוכנות לפני בחירת אם פונדקאית, תצטרך להעביר תשלום לאותה הסוכנות בעבור עבודתה – למצוא לך אם פונדקאית. תהליך זה אורך בממוצע בין שלושה חודשים לשנה וחצי ולמעשה אתה כבול לאותה הסוכנות עד שאותה הפונדקאית תימצא.
בגלל תקופת ההמתנה הארוכה, והמצאי המצומצם, תיאלץ להתפשר על הפונדקאית הראשונה שימצאו לך עקב חשש מתקופת המתנה נוספת. על מנת שהפונדקאית תעמוד בקריטריונים חיוניים כמו הסכמה לשאת תאומים, נכונות להפסיק היריון במידת הצורך וכיו"ב, תיאלץ להתפשר על צרכים משמעותיים, כמו: אישיות הפונדקאית והכימיה איתה, מרחק מגורים מהקליניקה ועלויות נסיעה באלפי דולרים הכרוכות בכך, מצב משפטי מיטבי, אם פונדקאית עם ביטוח ועוד.

בתהליך פונדקאות מעורבים הרבה מאד גורמים מקצועיים, יש לשים לב כי ההבטחות ל -100% הצלחה אינן גורפות לגבי התהליך כולו, ולכן עליכם להבין מה הן מכסות ומה הן לא מכסות, ומהי החשיפה שלכם.

לדוגמא, אין הליך שמבטיח 100% הגנה ביטוחית במצבים בהם חברת הביטוח מנסה לדחות תביעה בגין פונדקאות, ולכן, ההגנה המיטבית היא לרכוש ביטוח שאכן מגן על התהליך ומסתמך על ההמלצות של אנשי מקצוע והניסיון הרב שלהם.

1. שאיבות ביציות נוספות במידה ואין עוברים

2. הפשרות והחזרות של עוברים קפואים ללא עלות

3. סינון ובדיקות רפואיות לפונדקאית נוספת, במידה ויש צורך להחליף פונדקאית

4. סינון ובדיקות רפואיות וגנטיות לתורמת במידה ויש צורך בתורמת נוספת

• האם מובטחת החלפת פונדקאיות עד לידה ללא עלות?

 • האם ההבטחה כוללת את האבחון הפסיכולוגי / ביקור בית של עובדת סוציאלית / אבחונים רפואיים / נסיעות של הפונדקאית לצורך אבחונים נוספים?

 • האם ההבטחה כוללת את כל העלויות החדשות לחתימה על הסכמים משפטיים – עלות כתיבת ההסכם / עלות ייצוג שלכם / עלות ייצוג של הפונדקאית?

חשוב להבין כי אנו בונים תהליכים כבר 6 שנים בעולם הפונדקאות ורכשנו נסיון רחב היקף. אנו מכירים לעומק את עולם הפונדקאות בחו"ל ואת כל הגורמים המעורבים.

אנו מביאים איתנו נסיון ותובנות רבות, בעזרתן אנו דואגים להימצא בחוד החנית של בניית תהליכי פונדקאות. רק באמצעות השירות שלנו תוכל לבחור פונדקאית עוד לפני שבחרת סוכנות ממאגר של עשרות פונדקאיות זמינות! וכך תוכל לשלוט בתהליך כולו ולדעת מראש את כל עלויות התהליך, כמה זמן ייקח התהליך ועוד.

היתרון הבולט שלנו הוא שאנו יודעים לבנות תהליך מותאם אישית לצרכים שלך ואנו יודעים לנהל את התהליך שבנינו מתחילתו ועד לידה. בליווי והפקה אלו אנו מנהלים עשרות גורמים מעבר לים בכדי למקסם את הצלחת התהליך ולמזער את סיכוניו.

התהליך שלנו מאפשר בחירה בגורמים שמעניקים  100% הצלחה מבחינה רפואית (שאיבות והחזרות ללא הגבלה עד לידה), 100% הבטחה של הסוכנות, תלוי בבחירת הסוכנות (פונדקאית עד לידה) ו- 100% הבטחה משפטית (ייצוג משפטי עד הכרה באבהות וחזרה לארץ ללא עלויות נוספות במידה ויש צורך להחליף אם פונדקאית, פרט לעלות המינימלית הנדרשת לעו"ד

1. ליווי אישי חוסך המון זמן וכסף

2. ליווי אישי מאפשר לחוות את ההיריון ולנהל אותו באופן נכון ומדויק וליהנות ממנו בהרבה פחות לחצים ומתחים

3. ליווי מקצועי של גוף שעבר את התהליך בעצמו כהורה וליווה עשרות גורמים בתהליך ומחויב רק לכם, נותן לכם יתרון אדיר. מי שאינו מייצג גורמים מקצועיים שונים אינו מחויב להם, אלא לכם. גוף כזה יפעל באופן מתמיד כדי לבחור בקפידה את הגורמים המקצועיים ביותר מתוך אופציות שונות, יציג גמישות מקצועית ולא יהיה כבול לסוכנות זו או אחרת, או לקליניקה זו או אחרת. גוף מסוג זה משלב ניסיון מצטבר של עשרות הורים מיועדים שעברו את התהליך לפניכם עם חדשנות וחיפוש בלתי פוסק עבור הטוב ביותר עבורכם.

4. כחלק מ – Baby Bloom, אתם מהווים ”קבוצת רכישה” מול הגורמים האמריקאיים ויש לכם יתרון במובן זה על לקוח חד פעמי שאינו מכיר את התהליך. (מאחר ובתהליך אתם משלמים לעשרות גורמים מקצועיים, מספיק ש – 10 גורמים יגבו מכם 3,000 דולר יותר ממה שצריך, ועלות התהליך תהיה הרבה יותר גבוהה ממה שהיא אמורה להיות.

5. ליווי אישי מגשר על פערי תרבות ומבטיח שבתוך הגורמים המקצועיים [קליניקה עם עשרות עובדים, סוכנות עם 5 מנהלי לקוחות וכו'] יטפל בכם אך ורק הגורם המקצועי והמוסמך ביותר. אנו מקפידים שמי שייתן את השירות ומי שיהיה אתכם בקשר יהיה הבעלים של הסוכנות, הקליניקה ומשרד עורכי הדין – להם יש את היכולת לקבל החלטות “מחוץ לקופסה” אם צריך, והם יעשו את האקסטרה מייל עבורכם. אתם הלקוחות שלהם, ואתם אלה שמשפיעים על המוניטין שלהם.

6. ישנם פערי תרבות ופערי שירות בין המקובל בארה”ב לבין המקובל בישראל. בהחלט יש לנו מה ללמוד מהם אבל בהחלט יש גם להם מה ללמוד מאיתנו. מניסיוננו, שימת לב ודגש על מתן שירות אינטימי, ארוך טווח, יצירתי שיודע להתגמש בתהליך אינטימי כמו פונדקאות מאפשרת ללקוחות חוויה בטוחה ומרגשת יותר.

ניתן לדעת את עלויות התהליך רק כאשר אתה יודע מי הגורמים שתעבוד איתם מראש, מה העלות של כל גורם מקצועי, מידת הסיכון ומחיר של אי הצלחה (או הבטחה להצלחה ומה היא כוללת), מהו התשלום לפונדקאית ולתורמת, ומהן עלויות נוספות שיש לשלם להן (טווח ההוצאות לפונדקאית רחב במיוחד ותלוי באם יש לה ביטוח או לא, במקום מגוריה ומרחק המגורים מהמרפאה, בשכר שהיא מרוויחה ובגורמים רבים נוספים).

כל עוד אתה לא יודע מי הפונדקאית שלך מראש, לא תוכל לדעת את עלויות התהליך. דפי העלויות המוצגים בעולם הפונדקאות בד"כ מציעים מידע חסר ולא מדויק. דפים אלו מציגים את הטווח הנמוך של העלויות מבלי להביא בחשבון סיכונים ואינם משקפים את כל הסיטואציות שעלולות לגרור עלויות נוספות.

 התפקיד שלנו הוא לבנות עבורכם פתרון אופטימלי בתקציב ידוע מראש, תוך צמצום סיכונים ומקסום הצלחה. העבודה עם בייביבלום תבטיח לך שליטה ושקיפות בכל הנוגע לעלויות התהליך: עלות המרפאה, עלות הפונדקאית הספציפית והעלויות הנלוות אליה (ביטוח, נסיעה, פיצוי ועלות הסוכנות), עלות תורמת ביצית ועלויות החלק המשפטי. כמובן שתיפגש עם כל הגורמים האלה עוד לפני שיצאת לדרך ועוד לפני התחייבות כלשהי.

כן! ל- Baby Bloom ניסיון רב בליווי הורים מיועדים החיים עם HIV, הן מול מעבדת Bedford – והן מול קליניקות המבצעות את תהליך ה IVF תוך חיסיון רפואי מוחלט.

ההורים המיועדים שלנו מגוונים מאד: זוגות סטרייטים, זוגות הומוסקסואליים, יחידנים ויחידניות. כולם יכולים לעבור איתנו תהליך פונדקאות.

מוצעים מספר תהליכי הפריה חוץ גופית ופונדקאות:

1. תהליך פונדקאות עם IVF (הפריה חוץ גופית), אם פונדקאית ותרומת ביצית

2. תהליך כאשר ישנם כבר עוברים קפואים + אם פונדקאית \ ללא אם פונדקאית

3. תהליך IVF בלבד

4. תהליך IVF + אם פונדקאית וללא תרומת ביצית

5. תהליך IVF + תרומת ביצית

 

    לקביעת פגישה אישית ללא התחייבות, השאירו פרטים:

    new

      לקביעת פגישה אישית ללא התחייבות, השאירו פרטים:

      ×

        השאירו פרטים ושריינו מקום בכנס‎

        מעוניינים בתיאום פגישה אישית


        [recaptcha][honeypot honeypot-478 id:683985878464504]

        ×

        יש לך שאלה?

        השאירו פרטים לשיחה עם נציג