פונדקאות לזוגות והורים חד מיניים

זוגות הומוסקסואלים אשר רוצים להיות הורים ולהביא ילדים דרך אם פונדקאית עומדים בפני אתגרים רבים ומגוונים כאשר על רובם ניתן להתגבר בהליך נכון. ב- Baby Bloom אנו מכירים את המורכבות הקיימת בהתמודדות עם הליך פונדקאות בחו"ל, ומטרתו היא להקל על הזוגות החד מיניים לאורך כל הדרך. המרכז ליווה עד היום עשרות זוגות הומוסקסואלים והוא מלווה את הליך הפונדקאות מתחילתו ועד להבאת התינוק לארץ כאשר ההבטחה היא 100% הצלחה בהליך.

Baby Bloom מלווה את הזוגות מרגע ההחלטה להיכנס להליך הפונדקאות, לאורך הבחירה בתורמת הביצית והפונדקאית המתאימה ועד לבדיקות הרפואיות, הלידה ורישום התינוק בישראל. הצוות של המרכז עובר התמחות מתמדת בתחום לרבות השתתפות בהשתלמויות בתחום הפונדקאות והורות גאה כשהמטרה היא לסייע לזוגות גברים חד מיניים להגשים את חלומם להיות הורים ולהקים משפחה.

פונדקאות בארה"ב לזוגות והורים חד מיניים

Baby Bloom מבצע הליכי פונדקאות לזוגות והורים חד מיניים במדינות שונות בארה"ב. מה שמאפיין את מדינות אלו הוא שהן בעלות קרקע ידידותי מבחינה משפטית וביטוחית לתהליכי פונדקאות. הקליניקה שבנבאדה נמצאת תחת פיקוח חיצוני של משרד הבריאות האמריקאי והזוגות אשר פונים להליך יכולים לראות את נתוני המרפאה (שקיפות מלאה) ולקבל התחייבות לכך שבטוח בסופו של התהליך הם יגיעו עם התינוק לארץ (או תינוקת כמובן). כמו כן במקרים מסוימים, ניתן להשתמש בזרע של זוגות חד מיניים אשר נושאים את נגיף ה – HIV. דבר זה מותנה בבדיקה במרפאה נוספת בארה"ב אשר תוכל לאשר אם ניתן להשתמש בזרע של הגבר הנגוע. המרכז מציג ללקוחות את כל הסיכונים האפשריים בהליך הפונדקאות, מלווה אותם לאורכו ומציע פתרונות ייחודים כמו למשל הריונות מתוכננים עם תאומים. הבחירה בארה"ב ובמדינות אלה לביצוע הליך פונדקאות נעשה בשל שקיפות ההליכים של הקליניקה מול Baby Bloom בארץ וזוג ההורים, אחוזי ההצלחה הגבוהים וההבטחה של המרפאה לקחת על עצמה את הסיכונים השונים של ההליך כך שלא ייפול עול נוסף על הזוג שרוצה להקים את משפחתו. לכל אורך ההליך מתקיימת תקשורת פתוחה בין המרפאה, Baby Bloom והזוג כך שלכל האורך הזוג יודע מה קורה ויכול להתכונן מראש להוצאות הכספיות הצפויות לו.

העבודה של Baby Bloom היא ללוות את כל התהליך כולל:

• הכנת הזוג למפגשי הסקייפ המתקיימים עם הצוות בחו"ל ועם הפונדקאית.

• העמדת אנשי מקצוע לפי הצורך כמו יועץ גנטי, יועץ ביטוח, עורכי דין ועוד.

• העמדת מלווה אישי לזוג אשר אחראי על ההתנהלות השוטפת מול הקליניקה בחו"ל, הפונדקאית ועורך הדין האמריקאי.

התייחסות משפטית

במדינת נבאדה יכול כל אדם באשר הוא לעבור הליך פונדקאות, ואין הפרדה בין זוגות חד מיניים לבין זוגות מעורבים. לאחר שהתינוק נולד שני הוריו נרשמים כאבות בתעודת הלידה כך שאין צורך לעבור לאחר הלידה הליך אימוץ בארץ וכמו כן ההורים לא צריכים להופיע בבית משפט בשום שלב. ב – Baby Bloom אנו מכירים את כל האתגרים אשר עומדים בפני זוגות גברים חד מיניים במסע להבאת ילד לעולם. לכן, המרכז בחר בהליך הטוב ביותר עבור הזוגות, הליך אשר מבטיח ב- 100% ילד.

אנחנו מזמינים אתכם לפגישת ייעוץ ללא התחייבות.

במייל: [email protected]

בטלפון: 054-631-4545

או על ידי מילוי הטופס

נשמח לייעץ לכם וללוות אתכם לאורך התהליך.

    לקביעת פגישה אישית ללא התחייבות, השאירו פרטים:

    new

      לקביעת פגישה אישית ללא התחייבות, השאירו פרטים:

      ×

        השאירו פרטים ושריינו מקום בכנס‎

        מעוניינים בתיאום פגישה אישית


        [recaptcha][honeypot honeypot-478 id:683985878464504]

        ×

        יש לך שאלה?

        השאירו פרטים לשיחה עם נציג